måndag 17 maj 2010

jag är tillbaks i åre efter en helt sjukt bra helg i easthammertoown, ville inte åka hem. vi har ätit mat,träffat familjen,hängt med polare,grillat,åkt bil,offroad,gränby,uppsala,almunge,stockholm,eroticmässan,fikat,kolla film,njutit av solen, ätit tunbrödrulle på lycktan, fotat,köpt nytt objektiv,träffat nya människor,skrattat,myst och så vidare, jag är nöjd, helt nöjd. ville inte åka ifrån jimmy i morse (för vi åkte i dag istället för i går för vädret vart så bra)

men nu är jag i åre kom hit 14, började jobba 15 så det blev snabb promenad sen jobb. har vart till martan och pratat lite i kväll gått med tikka. nu ska jag sova. för i morgon så ska jag öppna.


JUSTE, köpte ett nytt objektiv 50mm/1.8 canon. m så jävla nöjd ALLA borde ha ett sådant. ILOVE IT!!!! yes idooooo.

2 kommentarer:

erica sa...

åh, jag vill också ha nytt objektiv... tack för en härlig och spontan lördag! ni är såå välkomna tillbaka ;)

lou sa...

jaaa tack själva!! vi gör lätt om det, i sommar så ses vi igen! då kommer vi till er och myser :)