lördag 24 oktober 2009

Hej bloggen! idag så har jag bakat en kaka, vart i uppsala med hogge,lindgren och jimmpa där vi hade mycket trevligt. sen åkte vi hem till assjö och åt en super nice middag med min familj, lykke och kjell var med oss i kväll det har vart NAAJS!!!! nu ska jag slagga för i morgon är det en STOR dag!!
lykke och kjell
mormor och jag
alla mina syskon och kjellan
la familja + danne
Sen gick vi ut och lekte i mörkret med blixten, lite roar stora
jag är en ängel (ofc) tesse en djävul
perra gjorde en shysst pic
lou
ruben och hans mästerverk
jimmpa

Puss nu!

3 kommentarer:

frida sa...

mormor är så jävla söt!!! vill äta upp na!!

hultman sa...

hur lyckas man göra sådär ??!? :o

lou sa...

externblixt,långslutartid,stativ, ficklampa och mörkt.
så tar man ett kort då blixten låser bilden, sen är det bara att springa omkring med en lampa.. MYCKE FINT!!!