söndag 26 juli 2009

NOSTALGI

Jag satt och skumma igenom mina fotoalbum på facebook, sjukt kul.. kanske inte för er men för mig.. så här kommer de lite gammelbilder..


Big brow, som är i tysklandia och kollar på slott och köper bira
Här var jag på fest hos david sommaren 2006, jag tror jag decka... ser sm ut som det
Det här är från nyår 06/07, spana in gammel kameran som nån(nämner inga namn "råka" tappa i golvet..)
Jag och Jenny Nyår 06/06, vi ser ut att ha sjukt kul iaf
Jag och fru mattsson, ALLTSÅ JAG DÖR.. fy fan så vi ser ut!!!HAHAHA
Mejje och Jimmpy my love för nått år sen

Sjuk bra bild, ILOVE IT!!!! Nathalies komentar kompliterar bilden till det yttersta!!!
Jag och Carro, oh i miss you guriliiee
Studenten, obiskrivligt BÄST
Me and Sis, love
Me and Brow (som för tillfället är i Afrika... tror ja sjukt coolt) SAKNAR DIG!!
cameltåån och baby tikka
allas våran sven wiren
jag (hon i mörkthår) och baby tikka
jag och min mycket kära vän david, ihop tyrckta i en bur av nån konstig anledning


Nu ska jag och gull-stjärten jimmy kolla på film PUSSS

3 kommentarer:

Tesse sa...

Mycket kul foton! Bra gjort att gå igenom lite minnen sådär =) I Like!

lou sa...

iknoow sjukt kul att kolla gammel kort ju :D

Carro sa...

PUSSSSSS!!!!