onsdag 24 juni 2009

Hej!
Imorse när jag vaknade kännde jag "YES! i dag blir det en bra dag!".. Men jag ska fatta mig kort vaknade med solen blablabla, gick upp, gick till jobbet.
Väl på jobbet funkar inte kassadatorn (så jag stressar upp mig, börjar panik svettas, ringer runt, inget svar,försökte fixa, fick svar, fick instruktioner, inget funka)
Sen kom jenz, vi styrde ställde mittmellan bensintörstiga bilar som jag dirigerade till kort automaten och kontant kunder som skulle ha morgon kaffe och cigg. Gick bra allt starta så snällt efter 40 minuter (08.40 jag skulle öppnat 08.00).. puuuh..

nu i kväll har vi häng på Åre strand, hur mysigt som hellst och Perra kom upp nu oxå ännu bättre!!
jimmpa trallar runt på stranden, äntligen lite sommar värme
Byssa och tina grejar med mat

Perri!!!


Inga kommentarer: