torsdag 14 maj 2009


hoho i dag är det en mycket bättre dag än går dagen, vi började med en morgonpromenad i friska luften, sen lite frukost på det, slappa och en sväng på byn.. kolla på cyklar,skor,solglasögon,växla pengar och hängde lite... efter det så träffa jag vickan vi gick till lokochlatte, fika lite vid fem i sex frågade jag om dom stängde snart.. "aaah vi stände för en timme sen", jaaaahaa sa vi och reste på oss ganska snabbt efter att suttit där i TRE timmar...

nu har jag precis räknat igenom pippis kapsäck, fast min kapsäck ruben fd kapsäck.. jag fick i hop 3055 KR inte illa för att vara halv full....

nu ska jag hitta på nån mat som går snabbt enkelt och är gott.... kanske jag ska gå till ica köpa en paj eller nått till filmen i kväll eller vad det nu blir...

2 kommentarer:

nixpix sa...

sexy, snart är de den 20:de :) sooohOOOO

lou sa...

ååh knooow!!! de ska bli nice att komma hem och möta våren:pPpP hohohohooh