torsdag 29 januari 2009

facebook in my heart

jag och cameltåån ligger som valnigt i soffan och kollar på MTV, de är vårat dagliga nöje! jag har energi kvar i kroppen och skulle lätt kunna ta några varv i längdspåret... fast när jag tänker efter så kanske inte??

jag måste iallafall tvätta, har inga rena kläder, hur illa är det inte då?? väldigt illa är svaret på frågan.. nu ska vi (jag och tån) gå till ica, händer alltid något när vi går dit. det är inte så långt, men tillräckligt långt för att de ska bli kul.

tack och hej leverpastej!!



Här är jag och mitt största bloggfan (tesse) hon kommer i helgen men en fransbulldog som har lockigt hår (?!) my brow the rub! higefive YEAAH


1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj..
Hur har ni det uppe i Åre, bra eller ???
Här är det nog som det ska, skitblöjor, barnskrik och vagn promenader och sömnlösa nätter... :)
Vill du byta för en dag :)

Hälsa gubben, Kram Elin